شباب الحدين

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
شباب الحدين

منتديات شباب الحدين

انا بنت !!!

اشراقة
    اشراقة

انا بنت !!! Empty انا بنت !!!

مُساهمة من طرف اشراقة الأربعاء مارس 17, 2010 1:53 pm

[font=Arial Black]
    أنا بنــت

انا بنت !!! A7312ba7fc

كل مرة أمسك فيها المشط وأسرح شعري الطويل الناعم قدام المراية بيلفت انتباهي قد ايه شعري جميل وقد ايه انا جميلة وجذابة ورائعة .

انا بنت !!! 90973970

أنا بنــت

كل لما تعدي من قدامي بنت زيي ولابسة فستان شفاف وبيبين مفاتنها ويغري كل اللي يبص عليها بفتكر دايما جسمي وحلاوته في الفستان اللي كنت لابساه امبارح في البيت.

لكــــــــــــــــن ....

لكن انا بنت مسلمة حافظة آية الحجاب ، عارفه كويس اوي ان جسمي لازم يتستر وشعري لازم يتغطي ، لازم الحجاب يغطي رقبتي ، لازم العباية تغطي جسمي .. أعجابي بنفسي وبجمالي مش هيكون سبب أبداً اني مش اطيع ربي واستجيب للي أمرني بيه ودعاني ليه رسولي محمد صلي الله عليه وسلم.

انا بنت !!! 90973970

أنا بنــت

كل مرة أخرج من المعهد بتاعي وأشوف زميلتي وصاحبها اللي مستنيها عشان يتمشوا سوا ويعيشوا لحظات رومانسية جميلة وغير وقلبي يرتعش لما افتكر الحب وقد أيه هو جميل وافتكر وحدتي واني لوحدي من غير حد يحبني زيها.

لكــــــــــــــــن ....

لكن انا بنت مسلمة وهفضل دايما وفيه لجوزي وعارفه انه جاي عشاني انا ، وربنا يحميني ويخليني واثقة من ده اوي وهفضل مستنياه عشان اكون عشانه زي ما علمني القرآن الكريم.

أنا بنــت

ونفسي لو اخرج وأروح رحلة مع اصحابي والعب واتنطط وارقص زي ما كله بيعمل.

أنا بنــت

نفسي لو اروح فرح صاحبتي واسيب جسمي يحس بحريته علي الموسيقي العالية ويبصلي الكل وهو مبسوط ويصقفوا عشاني واحس بحلاوتي في عنيهم.

لكــــــــــــــــن ....

أنا بنت مسلمة وارفض الاختلاط المحرم اللي الرحلات والحاجات دي معموله عشانه بس وعارفه كويس خطورته عليا وقد ايه هشيل ذنوب كتيرة .

انا بنت !!! 90973970

أنا بنــت

بحب الحياة واحب اني احس بنفسي وبوجودي.

لكــــــــــــــــن ....

أنا بنت مسلمة وعارفة معني وجودي وعارفه انه مرتبط بالتزامي ، عارفه إن ربنا كرمني بالحجاب وخلاني مصونه ، ربنا خايف عليا من كل عين مبتخافوش .

انا بنت !!! B4cb7fe807

أنا البنت المسلمة اللي هتعيش دايماً مسلمة ، اللي هتعيش حياتها اللي عايزاها في بيتها مع عيلتها وجوزها ولما تفكر تخرج هيفضل ربنا سبحانه وتعالي حاميها والحجاب صاينها ومخليها أميرة في الأرض.

انا بنت !!! Hjkhjhgj

الوقت/التاريخ الآن هو الجمعة سبتمبر 20, 2024 6:35 pm