شباب الحدين

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
شباب الحدين

منتديات شباب الحدين

3 مشترك

وا معتصماه - غزة تستغيث - غزة تناديكم يا عرب

ابو حورية
    ابو حورية

وا معتصماه - غزة تستغيث - غزة تناديكم يا عرب Empty وا معتصماه - غزة تستغيث - غزة تناديكم يا عرب

مُساهمة من طرف ابو حورية الأحد نوفمبر 29, 2009 11:26 am

وا معتصماه - غزة تستغيث - غزة تناديكم يا عرب
    وا معتصماه - غزة تستغيث - غزة تناديكم يا عرب Gg1z.th
    المدير
    المدير
    Admin

وا معتصماه - غزة تستغيث - غزة تناديكم يا عرب Empty رد: وا معتصماه - غزة تستغيث - غزة تناديكم يا عرب

مُساهمة من طرف المدير الخميس مارس 11, 2010 3:38 pm

لا حول ولا قوة الا بالله

وا معتصماه - غزة تستغيث - غزة تناديكم يا عرب Alaqsa10
    حمزه أحمد

وا معتصماه - غزة تستغيث - غزة تناديكم يا عرب Empty الأقصى يستغيث فهل من ملبى

مُساهمة من طرف حمزه أحمد الجمعة مارس 12, 2010 1:07 am

انا مش عارف احنا حانستنى على حالتنا دى لغاية امتى يمكن مثلا لما يعلن اليهود انهم كمان قرروا يهدموا الكعبة بس ساعتها انا اتوقع ان العرب حايتغيروا يمكن يزعلوا شوية او يعيطوا بجد اصل العرب قلبهم ضعيف وبيتأثروا بسرعة وقلبهم على بعض لدرجة ان الواحد منهم يمكن يكون اخوه بيتقتل قدامه ويتفرج عليه ويعيط وواضح ان العروبة وكلانا جامد انا بقول ده للكثير من العرب الامن رحم ربى لكن انا عايز اقول فوقوا شوية حرام قوى اللى بيحصل لازم على الاقل نفتكر الاقصى وندعى دائما لكل اخواتنا اللى فى كل البلاد المحتلة مش بس فلسطين والعراق لا كل مكان فى افغانستان والشيشان وتركستان وغيرهم ويجب الا نخشى فى الله لومة لائم . والله المستعان على ماتصفون بس فى نقطة اخيرة يجب الا ننسى اننا سوف نسئل امام الله عن كل شىء.

الوقت/التاريخ الآن هو الجمعة سبتمبر 20, 2024 3:33 pm